zondag 19 juni 2011

4 vakantiegangers

Als eerste wil ik even sorry zeggen voor de slechte kwaliteit van de foto's in deze weblog, ze zijn met mijn mobieltje gemaakt met maar 2 megapixel. Hij stelt ook op de een of andere manier altijd verkeerd scherp.

Zoals ik vrijdag al schreef hebben we 4 vakantiegangers. Het zijn 2 koppels gecastreerde ram - voedster: Lobke&Harrie en Bink&Saartje. Als eerste Lobke en haar vriendje Harrie.
Foto1460.jpg
Lobke
Foto1461.jpg
Harrie
Ze zijn erg leuk! Toen ik het hok openmaakte kwamen ze meteen naar me toe om te kijken wat ik kwam doen (zie de blik van Harrie) en wilden wel een aai. Ze zijn beide tussen klein- en dwergformaat in.

Als tweede stoere Bink met dame Saartje.
Foto1462.jpg
Bink
Foto1467.jpg
Saartje
Ze kwamen op mij over als 2 relaxte konijnen. Bink is een konijn van middenformaat en Saartje is een Hollander.

Ook heb ik een update over Jazzy en Billy! Dit schreef Lauret op BunnyBunch:
"Het gaat super met jazz en billy. Ze hebben elkaar helemaal gevonden en zijn super ondeugend samen. Helaas willen beide momenteel niet graag geaaid worden door deze konijnenmama ;) maar goed wellicht wordt dat nog minder. Samen hebben ze het in ieder geval leuk en daar was de koppeling voor bedoeld he!
Hopelijk houden ze het zo vol, dan kunnen we wat mij betreft spreken van een geslaagde koppeling!"
dag 1

Als afsluiter wat foto's van de 2 babyventjes! Er valt eigenlijk niet zo veel over ze te vertellen. Ze maken het goed, eten goed, keutelen goed, spelen met elkaar...
Foto1474.jpg
Foto1475.jpg
Foto1477.jpg
Foto1478.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten