zondag 11 september 2011

Gisteren zijn 3 rammen opgehaald. Als eerste kwamen een vader met zijn zoon, met een mooie zwarte dame. Eerst probeerden we het met Frank, maar Frank leek schrikachtig voor de voedster en rende telkens weg als ze in de buurt komt.
nijnen707.jpg

















Daarna probeerden we het met Delfin, en met hem ging het beter! De twee zochten elkaar steeds op en leken elkaar wel leuk te vinden. Ze gingen samen in het reismandje - Delfin liet even zien dat hij de baas was door op de voedster te rijden, maar verder ging het prima.
nijnen709.jpg

Als tweede kwam Snowy, een ex-opvanger. Haar maatje Prince was plotseling overleden. Eerst probeerden we het met Ome Piet. Het ging zonder agressie maar ze bleven wel telkens uit elkaars buurt.
nijnen712.jpg
Daarna wilden de mensen het met Nick proberen, en dat ging ook beter. Ze zijn samen naar huis gegaan en worden thuis verder gekoppeld.
nijnen719.jpg

Als derde is Snuf opgehaald, om thuis te worden gekoppeld aan zijn nieuwe dame!
nijnen436.jpg

Ook is er een koppeling aan de gang in Date & Ko! Saartje en Snuffel worden gekoppeld.
nijnen713.jpg
Dit is Saartje, een voedster van klein / gemiddeld formaat. Ze is erg lief.
nijnen721.jpg
En dit is Snuffel, een Franse hangoor. Hij is ook ontzettend lief en ik ben helemaal weg van hem, haha!

Vandaag is er iets grappigs gebeurd. :) Mijn vader ging kijken naar een oldtimer brommerrit, en kwam daar een man met kleinzoon tegen. De helm van de kleinzoon was te groot en mijn vader bood aan dat hij mijn oude helm kon hebben. Daarop vroegen de man waarom ik niet mee was gegaan, en mijn vader zei dat ik het te druk had met mijn konijn, school en de konijnenopvang in Baarlo... Waarop de man zei dat ze bij zijn kleinzoon thuis 2 konijntjes van de opvang hadden! De man met zijn kleinzoon kwamen dus mee naar ons huis. Het jongetje herkende Mus meteen en hij vertelde dat zij thuis Merel & Klein Duimpje hadden (hij vertelde me ook nog hoe ze nu heten, maar dat heb ik niet onthouden haha). Zijn opa liet ook nog een paar foto's zien van de twee in hun nieuwe verblijf. Het was een erg mooi hok met een grote ren. Hij kon de foto's helaas niet doorsturen omdat hij geen computer heeft.
Even om jullie geheugen op te frissen: dit zijn Klein Duimpje en Merel!
nijnen252.jpg
nijnen018.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten